2009年9月2日 星期三

搬Hall + 買notebook


今日下午kiki幫我手搬少d野入Hall.....
你睇....我帶左你送比我隻Kitty BB去Hall陪我訓....
仲有仲有...一去到就放左我地張相係台....
跟住就清潔、鋪床單、擺好D野....
6號就要入黎住.....講真有D驚驚......
問過BB....BB都覺得我個人傻傻地.....
唉.....我今日都覺得我自己傻傻地.....
清潔ge時候.....不斷咁破壞.....要kiki幫我整返好....
E.G. 我想抺窗,又刮到手 ; 我抺隔蚊網,又整爛左 ;
我想試下點拉百葉簾 (我唔識用)......點知又整到歪哂......
都唔知自己呢2日做咩....失失地魂....(不過平日魂魄係度都唔好得去邊)
-
-
搞完D野就同KIKI行下教院.....
冇咩人,加上黃昏.....好似好浪漫咁......
其實呢度都幾好....低密度,比較清靜......
我諗....慢慢我會愛上呢度......
-
-
我今日又遲到.....約左BB 7:00pm PolyU買netbook.....
點知時間預錯哂....明明計過應該唔駛咁耐ga嘛.....
世事真係難料....好多野都唔係我掌握中咁 -0-
(bb而家一定心諗我講野好誇張^^)
哈哈...最中意估你反應......
去到你已經幫我排緊...真係好...抵錫!!!!
排隊時係咁同你傾計....好開心.....
好中意同你分享我生活ge野...同埋聽你生活上ge野.....
好中意同你傾計....以後可唔可以傾多D? ^^
多D....多D....再多D.....
BB今日話「唔準成日扁咀扭計要人氹.....」
我都發覺自己成日扭你.....想你錫嘛......^^
終於8:45PM買到我部netbook啦......
而最驚喜ge野就係呢個時候發生.....
-
「BB...我之後D錢點比你?」
「唔駛啦...我送比你...生日禮物」
Ooh......呆左.....冇諗過你真係送比我.....
因為你已經送左好多生日禮物比我....
又飯又酒店又睇戲又蛋糕又游水又日落又手錶......
而家再黎一部netbook......
^^好多謝你......BB......
好開心......
真係好幸福....你咁錫我.....
咩都為我做.....真係我想要咩你都盡量滿足我......
我會花一生去好好愛你......
-
-
BB今晚送唔到我返屋企.....因為聽日好早見客....
同埋星期四見房署要搵信.....
BB搵左幾日lu....我見你搵到咁煩.....都覺得慘....
所以....以後同你一齊....我會好好幫你keep哂所有野.....
做一個貼身私人秘書......
我要我地生活不再混亂......
-
-
今日食完飯....係TST行左陣....
我地手拖手傾 最近名人結婚事件~~
其實我好中意咁樣同你討論一D話題.....
因為可以知道你更多GE諗法....我地又多左交流^^
-
-
10:30pm....我答應左你會乖乖係柯士甸站上西鐵......
不過唔捨得又攬左一陣......
hee~~偷多左5mins見你機會.....好開心^^

沒有留言:

張貼留言