2009年9月17日 星期四

掛住BB+狂上堂

今日係最黑我憎的.....
因為由830AM上到830PM......
上完朝早....就到Lunch....用左15mins食完就去傾project.....
好忙....都冇咩時間SMS BB....
不過BB好好....SMS左我2次....話MISS我...
收到好開心.....只係未可以即時reply你.....
中午3:00pm落堂返hall....
見到有個男人黎整我上網個插糟.....太好了....
Tie今晚同d 同學去打邊爐.....
本黎叫埋我....但我要做預課....聽朝上830....
所以推左.....今晚又要食自己.....
所以我去左7仔買定叮叮飯同汽水雪條返hall
驚自己情緒又唔好....有d甜野食我就會好d.....
個男人唔識用BB部Mac ......又整唔好個上網舊野.....
真係冇鬼用!
我即係諗起bb....即刻覺得BB係一個好勁ge IT B....
同BB MSN....好開心....好耐未試過係OFFICE HOURS同BB MSN....
以前自修日子不再....好掛住個D日日係屋企同BB MSN的日子
5:30pm又去上堂......
8:30pm先放....不過呢堂幾funny....
開始中意上堂.....哈哈!!
返到Hall就沖涼....叮飯食....
再同BB MSN、預備聽日上堂D野....

可能已經開始適應...今晚我好正常~~~
冷氣好冷....我成晚都係咁包住自己~~
我一諗起聽晚可以見到bb就好開心......
BB話成個星期返工都好期待聽晚....我都係....
影左D相SD比BB睇.....不過我冇打扮過...就比較樣衰....
我係見BB先會打扮下.....平日返學返咁早....同埋日日住HALL
著咁靚、化哂妝都唔知比邊個睇啦....
所以我普普通通就算....我又唔駛識仔....我有BB!
我愛BB!!!快D到聽日就好LU


沒有留言:

張貼留言