2009年9月12日 星期六

在家休息星期六



拍拖咁耐以黎.....真係好似冇咩邊個星期六係唔出街...
今個星期六我地2個都冇野做....
但因為病....所以都冇出黎....慘!!!!!!!!!
好野.....終於食藥食到最後一次啦.....
以後都唔要再食再病呀!><
病左,搞到我地成個星期冇得見!!!



好傻仔咁影左D相比你睇......
我覺得我瘦左少少.....你覺唔覺呀BB?
好想好想攬住你黎錫.....
冇辦法.....只好對住鏡頭錫住先......

影影下....比我發現左可以咁影....

哈哈!!! 呢個係 <<我好掛住bb系列>>!!!
我覺得好得意.....
今日同BB下午MSN.....
傾下我地ge邂逅一週年~~好興奮呀^^
我地決定再留係HK玩煮飯仔....好呀好呀!!!
要煮 (BB雞亦).....同埋我想一齊整CAKE......
因為我都未試過男朋友仔一齊整甜品.....
一定好Sweet!
期待!!!
快d到聽日....我想見你 (扁咀中.....)

沒有留言:

張貼留言