2009年9月6日 星期日

與寶寶搬Hall

今日....都係有dd燒....
好煩呢....一直都退唔到.....
今日請左假...冇教畫....


2:30pm左右出門口....BB約左我3:30pm係大埔火車站等....
bb幫我搬埋d日用品.....
我知我個樣好累....把聲又沙得好難聽.....
不過我都好開心可以又見到BB.....
每一次能夠見你....我都覺得需要好好珍惜....


然後....我地係大埔食完粥就送我返去....當時只係7:30PM.....
我諗我地最早都係呢次....
唔知BB係咪比我野到....有DD咳....
同埋你今日好似好累咁....
冇咩點出聲....態度又有D唔同....定係我多心?


今日BB同我講左你媽媽唯一問起我的一個問題.....
可能....又係我多心....
我覺得...你媽媽驚我痴你金康......驚你吃虧......
我都明GE.....
不過....重要GE係你點諗....我地點行我地ge路.....
我會堅持.....只要你唔放棄.....
我會做得好d.....令你父母對我印象唔好咁差....
有d事實上ge野....我無力改變(我無咩經濟能力)
不過...有好多好多....我都可以做得更好ge!!^^

1 則留言:

  1. 唔好多心~~
    無可能痴金康... 因為我是一個窮西~~~

    回覆刪除