2009年9月4日 星期五

嘉儀病了 04-09-2009 星期五

今日我一起身就唔太舒服.....
好似有少少發燒....
BB話叫我睇醫生.....
落左樓下睇......醫生話流感.....


休息左一陣...3點幾出去補習.....
今晚約左BB食晚飯....都如期進行
今日體力精神其實都OK.....^^


今晚同BB係荃灣愉景新城食3送飯.....
我地講返好多之前GE野....
e.g. 我地第一個SMS內容.....第2次見面就拍拖.....
HEE~~~諗起都Sweet......


今晚BB送我返屋企.....
由於我唔舒服.....所以10點就返到家....((好早^^))
跟住比埋D月餅跟你返屋企.....
好開心....


聽日可以你一齊去Hall.....期待

沒有留言:

張貼留言