2009年9月27日 星期日

一起買過的月餅

因為今日要出去買月餅, 所以同 babe 出左 MK.... 真係好, 可以連續三日見 ^^

尋晚同 babe 講左好多關於宗教 & 愛情觀, 發現我地既睇法好似, Yeah!! 我地原來尋晚傾左成個中... 對 BB 黎講可能係小事, 但對我黎講係好耐~~ 我都好開心可以同妳 share 咁多野, 以後多 d 啦, OK?

今日去買 Mooncake 前, 出左 MK 行, 都係百無了賴咁行... 今日好開心, 因為有 cake 食~~ 我成日唔記得 d cake 名, 真蠢!!!

"嘉儀出品, 必屬佳品" - 真係好好食, 我好快就食晒!! 多謝妳!! 希望妳快 d 再整我食, 不過唔準妳咁辛苦, OK?

去到 MK, 我地去左睇電話~~ 好多謝 BB 唔怕迫, 又唔怕悶, 陪我周圍行去睇電話電器... (Kiss) 我仲煩緊買唔買好, 好少咁唔決斷... 可能因為:
1.) 之前洗得太多
2.) 電話又唔係好急住要
3.) 驚買左番去唔好用

Babe 就好好咁 (定好 Devil ? ) 叫我買!! 妳同媽媽好, 我番到黎同佢講想買電話, 想買電視, 佢就會叫我買啦~~ 我話無錢, 佢又會好似妳咁話我: "你成日扮窮"~~ Haha! 我真係好想買, 因為幾中意部機, & 價錢太吸引, 驚機會一失就無下次 (定係遲d 再平 D?) 我要再諗多 2 日!!!

就係我煩緊買唔買新機之際, 有個小插曲:
Kylie: "BB trade 左部舊機o米慳 d law"
Phoenix: "唔會啦, 唔 trade"
K (面色一轉): "點解唔 trade?"
Phoenix: "留多部機用下都好呀! 依家部機咁舊點 trade?"

K (沉左): "要咁多部機做乜?"
P: "壞左機都有部後備用下呀..."
K: "妳會出多張 card mei..."

此時, 我又知 babe 諗乜!!! HAHA~~ 雖然妳又亂諗野, 不過我無乜點嬲, 因為好攪笑~~ 點解妳可以咁敏感 (同妳 body 一樣) 我唔會出 2 部機, 2 張 card 啦~~ 出左, 我出街妳都會發現, 係未? 如果妳話我出 2 張 card, 係 for 我唔同妳一齊時用, 咁更加無需要啦~~ 我要呃妳, 用同一張 card, 同一部機都得, 係 mei? 妳放心啦, 我唔會呃妳!! 唔 Trade 機, 只係部機唔值錢, that's all ^^

今日 BB 成日俾人撞, 係我保護不力, sorry....... 我之後要攬實妳行, 保護妳!!!

行到咁上下, 我地就去左太子買 mooncake~ o係太子又發現有人唱歌, 唱緊 MJ: "You are not alone, I am here with you..." 佢唱得好肉緊, 亦唱出我對BB 既心聲~~~ haha!! 如果我係街大大聲唱 "別遺忘有人在為妳聲沙, ARRRRRRRRRR!!" 唔知bb 會點~~~

最後我地各自買左一 set Mooncake (You bought Hagandaz, I bought 大班) 希望妳屋企人中意~~

5 點幾, 我地就各自返屋企 lu....

掛住妳!!!!

沒有留言:

張貼留言