2009年9月20日 星期日

橫岡拉面














星期六..... 又到呢一日.....我真係10個興奮!
因為 星期六代表成日都見住bb ge一日.....
今日我地2:00pm係TW睇海雲臺....
MUN.....BB口中的爛片....我覺得個戲本差少少......
睇完我地就出左深水步....再出MK睇10月10號住宿資料.....
不過冇咩著落....我地搵唔到我地想要GE野.....
今日好開心...因為我地都愛上左搭巴士.....
同埋....今日同BB傾開屋企人....先知我地家庭背景都幾似.....
哈哈!!!!感覺好開心!!!^^
我地仲plan左年尾去泰國/台灣
出年就去日本.....yeah....我會比心機儲錢.....
係朗豪坊行左陣.....諗緊今晚食咩的同時.....
我地講返你去Bali返黎個晚....我比你個SMS....
HEE~~原來個時我咁主動同你講D咁ge野.....
不過睇返都覺得幾sweet~~
今晚....我地去左呢間次次都因為好多人食唔成ge拉面店食.....
因為今晚BB話....我好想同你食一次.....
我地就熱到就黎溶咁行過去...再等11張台....
中途bb好叻咁帶我去左中華書局等.....
終於等到....入去食.....都幾好味丫....
唔係咁多人等ge話會好好多!!!
我地終於試到!!
食完就行返新世紀搭車.....
仲試埋 "道地荔枝水" 我好中意飲ga.....
BB都中意....YEAH!!!
_________________________________________________
18-9-2009 星期五
今日我DAY OFF.....
起身同BB MSN....好耐都冇試過.....
BB今晚同Bill佢地去snooker同埋食飯.....
你都好耐冇陪朋友....見下佢地都好.....
好開心地...你同朋友一齊都會sms我.....
我真係好欣賞你呢一點.....
你無論做緊咩都唔會冷落我
錫哂你!!
今日我應承左你.....會每個月放1k係我地個旅行基金度....
^^yeah!!!!

沒有留言:

張貼留言