2009年9月22日 星期二

好愛好愛妳~~

Babe, 我好掛住妳呀~~~ 好想攬住妳.....攬住妳就覺得好開心 ^^ 依家好中意睇 babe 個 blog , 因為有好多我地既相~~ Babe 又影得好得意..... Sweet~

妳依家係唔係好俾心機上緊堂呢? 定係"釣緊魚"? 我係 Office 好眼訓呀.... 好想訓覺.....不過又有野做~~


今朝早食左哩個早餐, $18 勁大份!!!



可以 2 個人食~~ 妳o係我身邊一齊食就好啦 ^^



以後我每日都要食咁多藥...


一曰 2次, 每次 20 粒..... 另外 lunch 時又要食另一種藥, 又係廿幾粒咁食...... 不過好似搽左藥, 食左藥一排, d 白班退左少少色, 無咁明顯~~~ 希望 keep 住好落去~~~


最近大家都忙, 妳又要返學, 又住 Hall, 大家見少左....真係慘..... 不過有時都覺得無見幾日, 一有得見, 個種感覺好好~~ 恨左好耐, 期待左好耐既野终於有啦, 十分開心!!! 可能哩 d 就 "小別勝新婚"......


依家 Babe 住 Hall, 我都有 d 擔心:

擔心一: Babe 唔識照顧自己 (妳上次喊, 真係令我更擔心, 妳好唔獨立.... Babe 注定全要痴住我, heehee)

擔心二: 妳的.... (唔明再問我啦)

擔心三: 住 Hall 後就會有 d 煩人攪攪陣..... (尋日已經出現一個....)


雖然有 d 擔心, 不過妳住 hall 都好, 可以試下獨立..... 同埋我對妳有信心, 所以以上既問題係唔會影響我地 2 個, ok?


今晚可以見妳~~ 真係好~~~ 快 d 到夜晚啦!!!

P.S. 係, 無錯, 我愛上同妳搭巴士...... ^^


沒有留言:

張貼留言