2009年9月12日 星期六

嘉儀康復了



今日感覺好好多....算叫好返啦.....
中午過左KIKI度....佢買左好多日用品比我.....

你睇....佢買多左好多杯面比我.....
仲有....佢哂左D相比我....要我貼係Hall.....
返左學校交Grant Loan D Form....不過因為print ge問題....
失敗左....要星期一再黎過.......


之後我去左青衣補習.....
補習期間kiki打左3次比我....不過我罵緊個2隻野....冇聽電話
之後收到BB的SMS.....
話你應承左KIKI今晚幫佢搬狗....
我第一個反應就係「搞乜呀?搬狗? 你連攬我都攬唔到...搬咩狗」
打比你問....先知你話個時唔係咁清醒....
仲有...KIKI又唔係成日搵你..搵你幫手你就應承左....
我聽到覺得幾開心....
因為你對我GE朋友都好好....

不過....蘇小B你仲未好返....
之旦係.....如果今晚見到你....我又會好開心.....
最後....都係決定你休息下....我去幫手啦......
(你睇你女朋友幾好 =])


今晚搬完狗11:00PM係長沙灣返去....
打左比你....
我發覺一樣野....
你病緊真係好燥.....
都係少D惹你好.....
不過你每次燥完都好好會SAY SORRY....


好開心....星期日就可以見到你.....^^

沒有留言:

張貼留言