2009年9月27日 星期日

紅墈+港島一天遊



今日一早起身就自己染髮......

^^我第一次自己染.....好 lea hea....
Yeah.....染完一陣可靚靚見BB




係屋企....今日想扮 "港女" ......自拍一D相送比我BB.....

留意我每一個表情...都好白痴^^....哈哈!!!!

如果BB笑得出.....我就成功左啦.....

因為我想影黎逗你笑的.......



BB應承左我....同我去紅墈食漢堡......

我地就黎左呢度......

等緊GE時候....我地仲可以好快樂咁自拍下.....





點解唔見左半個KAYEE.......要補影.....




等等等.....我地2:15PM就去買.....佢話等25Mins就有的.....

但我地等到左一個中....3:15pm先有得食.....

我等到好燥.....相反.....BB好有耐性.....又唔發脾氣.....

你話係同我食先會咁有耐性等.....

你對我真係好好......

不過.....我覺得時間太耐.....呢間野....唔會再有下次......



所以.....幫佢影張遺照.......

但真係幾好味GE~~~





食完......我地去左紅墈碼頭搭船過灣仔......

等緊船....好鬼熱......

BB會出汗的腳....我覺得好好笑+勁神奇......

因為我隻腳唔識出汗.....哈哈!!!!!





出哂汗ge BB!!!

^^影返張合照先......

我地愛得好倡狂......




我地過左灣仔....食阿土米線....好好味......

同埋睇下電話....BB想買.....

然後我地搭地鐵去CWB行街.....

今晚BB約左Poei幫佢教會手......所以我地只可行到6:45pm....

就要起行去牛頭角.....

我地好耐冇行CWB.....但又得好少時間行.....

我地去左睇電器.....最好笑就係....我地整到「北極熊交配」事件~~

實在太好笑.....但影唔到相....可惜.......



今晚送完BB去牛頭角MTR我就自行回家......

夜D....BB打比我.....同我分享左好多睇法.....

我好中意咁同你傾計呢.....好舒服...又可以了解你多D......

以後多D好冇?

發覺得地好多睇法都好似.....原來愛情觀可以講得上一樣.....

太好.....我會盡力愛你.....你都會.....

其實當大家都係咁.....我相信我地會走到最後的......

因為我地都堅持愛對方嘛......
冇野可以阻到我地......

真心感謝.....我能遇到你....仲得到你GE愛.....
我的確係2008年一個最幸運的幸運兒!!!
那年年尾「有人在為我聲沙」
你係上天係呢20年黎.....送比我最好的聖誕禮物!!!
我愛你!!!

沒有留言:

張貼留言