2009年9月8日 星期二

很迷的星期二

照樣六點起身....返IEd....
好累好累.....今朝起身食完早餐就食左好多"野"
有醫生開d藥啦,又食維他命C、又食亞媽買比我d化痰素.....
一食完....我就心諗....一下食咁多....會唔伯出事呢....
點知....一上巴士冇耐就肚痛....
由上水至返到學校...total痾左3次.....omg....
下次不敢><


今朝打左N次比BB.....點知冇人聽...
懶B!
今早只係上到11:30.....太好....
上完出旺角睇醫生....-0-又發燒.....37.4
明明退左GA啦.....真飄忽


BB今日冇咩點同我SMS....可能又忙....
加上病病地....對唔住....都係我唔好....
返到屋企....
有亞媽GE呵護~~實在太好.....好到唔想再返學....


返黎開Blog....Ooh....好驚訝呢.....BB點會post左我ge中七文章係度?
一定係蘇浙搵人打左up上網....BB搵到.....
^^不過好開心BB讚我寫得好...謝謝你....
睇完好開心....睇返都覺得自己寫得唔錯...哈哈!!!
不過內容好多都係作.....


原來返左2日學JA.....點解我覺得好似返左成個星期咁?
病住返學真係好累.....
唔知BB今日點過呢? 仲未同你傾電話^^

沒有留言:

張貼留言