2009年9月14日 星期一

沒有BB的8號風球

星期一......
我d堂8:30am上到5:30pm.....
一早起身....打埋比BB叫佢起身.....
我就梳洗、食早餐、上堂......

Lunch Time好大雨....去左canteen買外賣返hall食....
但我得30mins食野.....好趕好趕......
食完又跑去上堂....
好眼訓....因為尋晚同Tie傾計傾到4:00.....

一放學....就話掛8號....BB都放左工返緊去....
好大風好大雨....但我冇傘.....
只好跑返hall.....今晚唔出去補習.....
發覺係學校住hall好似入左一個死城.....
掛8號前我完全feel唔到亦無資訊講會掛......
到我知....已經係仲有30mins就掛......


返到hall....Tie唔係度.....佢出左沙田食飯.....
得我一個....好靜....好大雨....好肚餓.....但冇野食.....冇得上網
好想喊.....不過如果喊出黎又好樣衰
打比媽咪...捉住佢傾左差唔多一個鐘電話......
然後call BB,BB好好,佢知我唔慣....
佢一直都唔中意拿住電話長傾.....但今晚佢陪我傾左好耐.....
我仲係度喊.....真係樣衰......一定笑成世.....
今晚真係好難捱.....我想返屋企.....
今晚Total打左3個電話比Tie、2個傾左好耐ge電話比BB、一個傾左60mins ge電話比媽咪
不得不承認.....我都幾驚自己一個係陌生地方住.....


後黎Tie返左黎就好好多.....佢同我上左七樓識朋友仔.....
跟住返黎同我傾計.....
同我一齊去沖涼.....
呢一刻....我真係覺得自己好細佬仔
想殺死自己~~


今晚12點幾就訓左lu.....
不過半夜比雨聲嚇醒左就冇咩點訓過.....
好恐怖....
呢度打風打得好應......

沒有留言:

張貼留言