2009年9月23日 星期三

馬安山的晚飯





今日我上文化堂....講神話.....
Miss請我地食左呢d.....唔知BB以前有冇食過?

好奇怪地....班入面ge人8成未食過....覺得好新奇......
但呢d.....係我童年食品....哈哈!!!







今晚補完習.....BB係葵興等我.....搭Bus去馬安山食飯....
順道送我返hall.......
行左好耐.....都冇咩好食.....馬安山、大埔呢d位.....真係死位...
仲衰過屯門.....而家真係開始愛上屯門.......
我地最後決定食KFC......hee~~~~有我最愛的莆Tat.....
不過樣樣野都好細件.......



睇下.....BB已經忍唔住偷食.....



講左要影多d相.....hee...所以我係咁影......
真係好開心......因為而家返左學好少week day可以出黎.....
今日仲要係星期二......
所以勁興奮^^

食完野就係新達廣場行下.....
傻仔的我又亂諗野.....覺得你唔愛我......
(其實我ge情緒連我都覺得煩呢....因為理智ge我知道你唔會唔愛我)
BB又好好咁氹我......
我好無聊咁話你唔肯陪我買Bra.....
點知你即刻話要同我睇Bra.....不過d款唔靚.....
你話下次再陪我睇......
hee.....你真係好好.....點解你咁好ge? ^^
之後BB就話陪我買野食返hall.....
去左惠康買.......
BB買左好多野比我返hall食.....多謝BABY!!!
仲買左呢個「戀愛果實」
見佢好似好得意咁.....
之前已經想同你試....不過好貴.....
今晚見特價就買左....
好酸好凍.....
哈哈!!我仲一啖就叫BB食左佢.....
入面有 CREAM都幾好味.....
或者.....戀愛都好似呢舊野咁.....
有甜有酸.....有D冰隔住....我地就要用溫暖去溶化.....
溶左之後...我地先會食到個一陣甜......
重要GE係.....我地都肯去試......

BB我愛你!!!!!!!!
買完食完....我地搭小巴返IEd....好貴...$12....
離哂譜...真係好唔中意IEd個位!!
然後...返到去都10:30pm.....BB陪我行左一陣.....就走....
好唔捨得你.....諗起返到hall又要自己一個沖涼....
我就好灰....因為沖涼好麻煩.....個位又細....Toilet同沖涼又分開.....
^^今晚出左露台同BB揮手bye bye.....
可以見到BB等車.......

沒有留言:

張貼留言