2009年9月26日 星期六

九個月快樂!!!KAYEE篇



Wow!!!!牛陣之夜.....實在太興奮!!!!
不過今日本黎6:00pm就補完藍澄灣出黎KT見BB.....
點知....打哂蛇餅....冇Van仔出葵芳.....omg!
點解我成日去ge地方都係一d死位??
終於出到KT....不過就7:15pm先去到.....真係過分.....
屯門出去都出到啦......


見到BB十個興奮.....今日有樣野要讚BB....
就係一早係牛陣等位.....我黎到就已經可以即刻入....
你好細心呀^^......錫哂你......
我地今晚食豆乳湯底......




我地影相....但唔知做咩我揸機總會手振.....
呢張係BB影的.....非常好!!!!九個月的合照.....
今晚.....我話我醒水.....因為我留肚食呢餐...留左一個下午~~
呵呵~~你聽到一定笑死我啦.....不過我食唔多ma....
所以要餓下...今晚先可以食多少少......
同埋.....食到一半時....我就叫你拿左呢兜雪糕比我......
Yeah!!!! 因為我知而家唔食....食哂d牛先呢....都應該夠鐘.....
根住bb又會話「牛都食唔哂...仲食雪糕?」
Hee......避免再有同樣事件發生.....
我早早食左雪糕先......
但我又發覺....原來一熱一冷.....係好奇怪-_-""
所以...我又食剩左d雪糕.......
我真係麻煩!!!!!
如果我係L.K.Y男朋友.....我一定殺死L.K.Y
所以bb你好有耐性....^^hee
好開心.....因為轉眼就9個月......
我地常常一齊諗返岩岩開始時.....好SWEET!!
你話.....個時係Video就已經比我吸引左....
((呵呵!!!!我開心死左~~))
開始真係覺得....我地係注定的.....
因為人海芒芒.....我地會係個wedding度見到....仲要坐埋同一台.....
然後你好勇敢咁.....拿左我MSN......
直到今日....我地都未識夠一年.....但係....我就覺得同你都幾夾.....
因為除左岩岩開始要磨合時多D爭拗....
呢幾個月都好好.....^^
感覺同你一齊好耐......
我相信有緣份....一開始...我就覺得...你會係我Mr. Right....
你入得我生命.....我就唔會比你走左去.....^^
因為.....有你太好
.
見到BB打ge 9個月個篇....好開心.....
每次上黎見到你打左....我會好驚喜好開心的.....
我冇懶到.....對我地段感情我唔會懶.....
我會KEEP住個股熱熾的心!!!!
只係....係Hall我唔慣用你部Mac打字...
而且....我又upload唔到d相上mac再打blog....
所以我每日都save左.....返黎屋企一次過打.....
希望bb唔介意啦^^

沒有留言:

張貼留言