2009年9月9日 星期三

一齊SL

今日BB SL左....我就諗住撐埋上午2堂....12:30PM就走....
上完第一堂....竟然有得早走....我早走左一個鐘.....
係Hall開哂窗通下風.....冇開冷氣....但都唔覺熱....
仲可以訓係床度 "合" 左陣....
影左d相比BB睇.....
呢排病....病到隻眼都腫腫地...又會流眼水....個樣都樣衰埋
上完PTH.....累到傻....又頭痛....只好等埋kiki上黎就去睇e生...
睇流感診所.....本黎打算睇沙田個間....
不過我打完比bb....BB好緊張叫我快D好返....
點解病咁耐....又叫我返屯門睇.....嗚.....好惡.....
我又呆呆地....反應快唔到....咁惡...都唔知點應你....
不過~~我諗你都係緊張我.....你又病埋陪唔到我姐....
其實我好開心....因為你好想陪我陪唔到.....
第一次有人咁緊張我....咁想陪我做一樣野^^
有你真係好.....
今日我早走....MISS左下午2:00個個頒獎典禮......
唯有著住件Gown影張相你睇^^
好似巫婆....halloween可以著出黎~~
BB今日好乖咁食完藥就訓.....
我到左夜晚都好多....
好想快d好返....我地好耐冇見啦....
好掛住我最愛ge BB!!!

沒有留言:

張貼留言