2009年9月20日 星期日

葵芳短聚

今朝我教完畫....
返左屋企食左少少野.....
點知同媽咪不和.....


啦啦聲換衫出去見我BB.....
約左係葵芳等.....本黎約2:30PM....
但我又好大頭蝦....等到67M先發覺自己冇帶銀包,,,,
激死我!!!!
明明趕住見你.....點知又拖一拖....要3:00PM先見到啦


出到葵芳....我地去左食小城知味....
撞到我中學同學係隔離台食....
真係岩......
食完就出去行下.....
點知又撞到中學D師妹....
今日真係見到多人.....


行到6:30PM BB就送我去光輝圍搭車......
真係開心.....
今晚唔返hall......

沒有留言:

張貼留言