2009年9月28日 星期一

好累好掛住BB的一日



終於終於又要返工返學
連見左3日BB....今日見吾到...
我個心好law law 亂.....
今日係我入ied黎第一個present....
表現幾好...sir仲話我好有做老師潛質.....
企出黎好大方得體....
yeah!!!最開心係行返hall時....見到d同學....距地都讚


11:30上完堂.....買左粉返hall食.....
一面同bb msn一面食
不過今日bb覆得我好慢.....應該好忙.....
我感受到BB的累.....
而我都好累......


今日我上下午個堂不停釣魚......
真係好眼訓......
但我仲要去補習....
.

是日補到10:00先回到hall.....
累死左......


今晚最開心係BB爸媽中意食我送盒月餅.....
實在太好.......

沒有留言:

張貼留言