2009年9月3日 星期四

給BB家人的月餅 2009年9月3日 星期四


今日唔知係咪比補習個2個小朋友惹到病病地....
竟然覺得成身好累,同埋頭痛.....
開學先黎病,唔通連個天都唔中意我?
不過我見都ok....所以啦啦聲過左荃灣買月餅料....
今晚整月餅...聽晚比你拿回家....



今日BB見房署,BB話冇咩野,不過就要交貴貴租~~
見完房署,BB就睇醫生.....
BB驚係白斑,會好麻煩.....
嗯....如果係冇其他影響,只係外觀上....我就放心....
只怕會有其他問題引起,不過醫生只話色素Only....
咁我地之後都唔哂啦....唔同陽光玩遊戲.....
睇下有冇改善.....
我唔會因為呢d咁ge野唔要你ga...傻豬~~
擔心你健康ja~


返到屋企食左藥,迷迷地,係咁訓....
食完飯...就振作d..整餅...
媽咪因為見我呢2日都整月餅....
今晚係咁叫我「亞戊」 -0-"


hee~~由於今晚ge月餅仔,聽日都會跟我愛人回家.....
所以,我會整得佢地平均一d....靚仔一d....
一比一的分量,我真係粒粒走去磅的.....
^^一粒粒咁好似魚蛋....哈哈~~
整好6個....好開心....期待聽日見你.....

沒有留言:

張貼留言