2009年9月11日 星期五

各自病....

今日我同BB依然SL........
真係慘.....
我地2個都病左....
不過我今日覺得好D啦.....
係剩返少少咳同痰.....
不過BB仲燒緊.....錫返......

今日又去旺角個醫生度配藥.....
真係衰!!又唔早同我講話要配藥/覆診!!><


我同BB好耐冇見啦><
今日我諗明左一樣野.....
就係我地一個只能病一個.....唔可以2個都病哂....
因為...我地2個病哂就會好似而家咁....
又冇得照顧對方啦.....一個好返、但另一個未好又冇得見....
好慘!!!!!
拍拖8個月黎第一次咁><


我好掛住我BB!!

沒有留言:

張貼留言