2009年9月27日 星期日

送月餅日--KaYee篇


今朝....又一人生壯舉.....
放假日....但我7:00am起左身......
就係整呢個...BB記極都記唔到佢係咩GE甜品......
Mun....其實佢叫咩都唔緊要....最緊要你中意.....
就叫佢做 "軟綿綿的BB" 啦......


約左BB係美孚等.....去到荔枝角站.....我地先食....
睇下BB.....呆左去諗.....究竟咩黎......



最中意你呢個好味樣.....
好開心呀....你話好好味....
你中意...我多D整你食丫......
我真係好中意整....而你又中意食...
我覺得....咁已經好幸福~




之後我地出左MK行街.....今日係咁睇電話~~
BB想買電話.....我鼓勵^^
唔係因為我惡魔.....而係.....
我真係有係你角度諗.....雖然唔係好急用要換....
但我一聽到你話中意...同價錢合理.....我就覺得可買lu....
因為....對我黎講....自己中意係幾重要.....難得嘛....
買左自己會開心d...點解唔買呢....錢賺黎都係用ga姐......
講真....如果我有錢,,,,我會買黎送比你.....
(唔係得個講ga!!我真係好想好想買比你....但我又未有咁ge能力)


今日同你買左副情侶眼鏡...hee~~好得意....
都好中意.....





行到咁上下....我地就返太子換月餅.....
去到見到個盒咁細.....真係有d後悔唔買七星.....
不過BB話唔緊要.....
^^bb買左大班比我屋企人....多謝哂!!!!
今日同BB傾到婚前買樓.....
嗯......
你令我識得多D從現實角度去諗一件事.....
之前我會覺得....寫唔寫自己名冇緊要....
有間屋大家一齊生活就好幸福.....
根本唔識諗現實會有咩問題~~
今日就諗到好多.....



返到屋企.....我煮 「酒煮蜆」
仲有煎三文魚.....
mun.....屋企人今晚都唔太中意我呢2味送.....
真係唔高興....
不過自問....個蜆的問題應該出係酒.....
今晚我用左「高梁酒」....應該下次用返日本清酒會好d



上碟的樣子.....
賣相係ok的.....
好想比BB你試......
有時我都覺得自己幾勁....哈哈!!
因為...之前我只係識整甜品....
一味送都唔識煮....係唔識煮飯的女人
而家就識多左煮送.....
其實都係我分左手後個一年的功勞.....
個一年....我好努力去學煮送....
因為我想我將來個男朋友+老公...(即係BB你)
可以有口福....
我要做個....
入得廚房、出得廳堂、上得大床的女人!

沒有留言:

張貼留言