2009年9月18日 星期五

m記之夜




好開心.....辛苦左成個星期.....
今晚終於可以見我BB.....個種感覺真係好期待ga
我好白痴....
今日一早返左屋企...一直訓到2:00先起身....
跟住就扮靚....準備見我愛人.....
真係勁開心.....我冇扮靚成個星期~~~
有得見你.....當然想靚少少.......
D人話....拍耐左就會冇咁注意自己外表.....
不過....我到而家都重係會好重視每次同你出去著咩.....
「女為悅己者容」
呢句野係真ge.....
今日BB過左澳門見客....約左7:30PM係MK等....
不過BB遲左....仲改左係TST等....
8:00pm先見到面.....
不過見到你就好開心.....
又係TST.....
每次我行呢度....都會諗起25號.....
我地拍拖GE第一日.....
感覺很甜....
今晚我地食左M記....
Hee....係之前同你傾電話講開我想食....
你又咁岩冇啦啦想食....咁我地就一齊試....
第一次......食m記食得咁興奮!!!
試左個足3兩.....我唔覺好似d人講得咁好食....
不過好開心係因為....我坐係度等BB時....突然想食新地.....
點知BB返黎.....真係買左新地.....嘩.....好開心!!!
今日我先發覺一樣野....
原來我地一齊....
通常都係我吱吱喳喳咁講野....
你係聽.....
-0- 原來我咁多野講.....
今晚.....感覺好似星期5....
可能我聽日DAY OFF啦

沒有留言:

張貼留言