2009年8月31日 星期一

嘉儀回到寶鍾.....

今日約左epo食lunch.....
因為Epo好有心.....買左生日禮物比我....
我早左少少...返院探下d同事.....
個種感覺好開心.....
唔係呢度....我唔會識到epo....亦唔會識到你....


返到去.....依然感覺到當日ge人情味.....
竟然有種想返去做ge感覺.....
因為呢隻工作環境簡單.....個個同事都好好.....
仲有....
我以為....當我決定左讀書....決定好哂所有野....
就唔會再諗....因為你而早d出黎做野
但今日.....竟然又再諗......
有時....我覺得.....我地2個人一齊...但就得你一個努力咁工作....
而我都仲係一個學生....
我好想.....我都出黎做野....
不過.......我知我揀左讀書....就要讀落去....


同Epo食lunch...傾下近況....見到佢同BB好健康....我都好開心
等佢生左BB.....我地一齊探佢好冇呀...BB?


之後我出左荃灣.....買冰皮月餅D野....
點知返到屋企先知個模係崩GE....
真係好唔開心......
惟有再去買啦....
仲想聽晚見到你比你試....而家唔得.....

沒有留言:

張貼留言