2009年9月25日 星期五

九個月快樂!!!

BB, 九個月快樂!!! 希望我地以後越黎越恩愛~ 少 d Argue, 多 d Sharing~~

唔知妳同我一齊哩 9 個月開唔開心呢? 我就好開心啦!! 雖然之前有因一 d 小事而嘈, 不過因為真係小事, 所以溝通完講清楚就無野 lu.... 我知妳成日都亂諗野, 因好小事就會幻想好多野出黎, 仲要有 d 係負面野, 所以我相信妳有陣時都會唔開心..... 希望妳諗 d 乜都同我講啦, 就算唔開心, 我地都一齊去解決, OK?

Babe 懶左, 定係返學返 Hall 忙左? 依家好少打 Blog.... 不過唔緊要, 妳唔得閒就我打啦!!

Babe 番左學, 多左功課做, 成日都要準備野... 妳一忙就好燥, 但係我又唔知可以做 d 乜幫到妳... 真係蠢, 無用~~ 惟一可以做既就係錫錫妳!!!

頭先打打下 Blog, 有個 Partner 打黎, 阻住我一個中.... 問埋 d 無謂野... 佢自己同個客都無睇過 d Document, 就話唔明... 又話我地要企係 User 立場寫... 唔係佢地會唔明... 真係火都黎... 傾完之後有 d 頭痛, 因為真係好勞氣....

Anyway, 我愛妳!!

就快 5 點啦, 可以好快就見到 Babe~~

牛陣!!! 牛陣!!! 牛陣!!! 牛陣!!! 牛陣!!! 牛陣!!! 牛陣!!! 牛陣!!! 牛陣!!! 牛陣!!! 牛陣!!! 牛陣!!! 牛陣!!! 牛陣!!! 牛陣!!! 牛陣!!!

沒有留言:

張貼留言