2009年9月14日 星期一

9月13日 病後第一日見



今日終於有得見啦
約左11:30係葵芳睇戲
再返BB公司攞線返我HALL


好開呀,好耐冇見我BB啦,勁掛住你咯!!!!!
一萬個想見你,見到你想抱住唔放.....
睇戲冇得食爆谷,因為BB都係岩岩好返....
BB話咁樣係冇意義GE睇戲.....但有我係度WO~~都冇意義?


我地睇完都1:30PM LU....係新都會兜左2個圈就搭巴士過觀唐
架巴士車程好耐,BB話佢自己一個就唔會搭~~同我一齊搭耐D冇所耐....
HEE~~好開心....有得對住你我就好開心.....
BB瘦左,條腰都出返黎....明明識你時都係冇腰....點解要出返黎??
我好唔中意有腰GE BB~~我中意肥佬B



去左你公司附近食叉燒賴.....
食完上你公司.....
好齊備! 咩都有...真係勁....
拿完野、恩愛完就返IEd.....
點知返到IEd.....落大雨....BB幔困於我Hall....
上網個位壞左....只可以偷WIRELESS黎用.....
但成日斷.....真係唔開心.....
同bb食杯面(呢d係我hall僅有資源)
同埋上網睇 捉鬼男.....
一心諗住等Tie返黎借傘比bb走......


等Tie 930pm返到時....又冇雨.....
BB終於要走.....好唔捨得....
今晚....第一晚住Hall.......

沒有留言:

張貼留言