2009年9月15日 星期二

8號風球 Cancel Class

一早起身....打算換衫返學....
好彩Tei好醒咁上網睇下有冇8號.....
(都話好似入左死城咁....出面發生緊咩我真係唔知)
Yeah.....8號.....打左比BB....原來佢6點幾已經知道~~
不過好似10:30am會落.....咁BB下午就要返工lu.....

我9點起左身....自己係度上網.....
差唔多11點幾ge時候出石圍角補習.....
由於尋晚心情低落.....
發生左「酒店風雲」事件.....我都仲好無聊咁介意緊....
其實我理性上知道冇咩好mind....
因為人地個時始終係你女朋友.....
呢d都係過左去ge野.....
不過.....因為你成日都同我講「係你我先會咁」
我就自己主觀地以為好多野都只係對我咁做.....
我冇諗過冇d唔係.....根住....我就覺得自己好白痴.....
我以為係ge同事實出現左矛盾......
我就諗....會唔會仲有其他野都係咁呢? 都幾驚....幾唔開心


今日....心情持續失落......
SMS同你講左我諗法....你叫我唔好亂諗咁多....
叫我唔好同以前做比較.....係好無意義ge一件事.....
重要係你而家愛的人是我.......
係ge....我知道....只係情緒唔好....我控制唔到自己....sorry


返到屋企個人就好左D......情緒都好返好多.....
呢件事就冇再放係心....
多謝BB對我ge體諒....我愛你.....


今晚係屋企訓.....聽朝早d起身返學.....
因為係Hall我訓得唔好.....
一上床個種感覺....好正....好快就訓左....
早抖BB

沒有留言:

張貼留言