2009年9月7日 星期一

KaYee開學

第一日返學....
不過睇黎唔多順利...
尋日叫你陪我搵左間課室....點知等左好耐都冇人
原來轉左...好彩附近有電腦可以check.....


一連上5個鐘....我就黎死.....
食左藥又呆呆地......不過都聽到一半野入耳.....
一放lunch...我就返Hall....食完白面包就食藥....
不過....Tie都仲係唔係度.....
嗯.....一個人好寂寞.....BB又係澳門.....
不過就算係hk我都同唔到BB MSN....
因為我冇電腦


幾經辛苦上埋下午3個中.....放學!!!YEAH!
不過收到亞Tie入左院ge壞消息.....
仲好似話疑似豬流感......omg.......
BB有少少喉嚨痛.....你要小心....我唔想你有事.....


夜晚返到屋企......^^回家感覺真係好....
第一次覺得屋企係咁溫暖...咁想返黎......


夜晚同BB MSN...你話星期六約左Poei姐
我嬲......好嬲......因為我一心一意留左比你....
而家問都唔問一聲就比左夜晚個fd.....
我當然唔開心.....
因為...每個星期六都係我的動力.....
我同自已講....比心機返幾日學....到星期六就可以全日見你.....
不過...今個星期動力消失........
今次算啦.....下次記得講聲就ok.....
我自己諗節目吧....

沒有留言:

張貼留言