2009年9月25日 星期五

期待明天.....



今朝本應930am就放學....
點知我又比人夾左去做project.....
用2個中時間我搵好資料做埋個power point比groupmate
人生一大突破......雖則我覺得自己整個ppt整得好醜....好似細佬仔整咁...
不過d groupmate好好咁話會幫我整靚佢......
呢一刻...我真係覺得自己需要學下點整得好個PPT.....
所以做到12:00pm先返hall....
我係cafe買左隻hot dog返黎食......


4:30pm又要係青衣補習....所以我打算係hall hea到夠鐘先.....
同BB SMS....洗下衫....掃埋個地.....
仲訓左一陣......
BB話....就算D Project係唔計分...
但都唔可以用小學生、中學生心態HEA做就算....
因為....將來D學生咁做....我作為老師又會點諗呢......
你講得好岩.....
「吾日三省吾身」
我係時候反省下自己......
其身不正....教壞D細......
BB真係好.....幸好呢4年將有你陪我共渡....


今日補完習我就係葵芳行左一陣....
嘩....好耐冇行街....ied係一個荒野~~
買左條裙...聽日著比BB睇先....
仲買左D整Cake ge野....不過....
BB竟然問「整cake? 做咩要整cake?」
-_-唔開心.....衰B....唔記得......
不過我唔會因為咁而唔整比我愛人GE.....
呵呵....我係咪好好呢??快D加我分啦.....
然後就返屋企LU..
好耐冇返黎....
返黎無論做咩都好開心...
沖涼沖得好開心.....所以慢慢沖....沖左成35MINS.....
訓又訓得好好.....
愛上左返家......


快D到聽日啦......好開心!!!!!!

沒有留言:

張貼留言