2009年9月30日 星期三

APM買電話記


今晚補完習8:30pm過APM陪BB買電話......
要BB係公司做野做咁夜等我tim.....
我地各自食飯......
anyways, 過到APM BB買左支冰可樂我飲....
好興奮....但我飲極都飲唔到有咩特別.....
我真係蠢......
Hee....終於買左....BB好開心
仲話聽日要打去佢代理問點解個Rom會少左.....
買完都930lu.....
行左一陣......
見到呢2個假人......
但我地覺得勁真.....
第2個人如果放係地鐵.....
一定好多人都會覺得係真人.....
d皮膚做得好好......
BB同我搭72x返大埔......
去到大埔中心....即刻有275.....oh....我要上車....
BB就搭巴士返屋企.......
唔捨得你.......

沒有留言:

張貼留言