2009年9月5日 星期六

BB陪我睇醫生

唉.....睇完醫生...但都係退唔到燒....
所以今日想再睇多次....
本黎話今日同bb去hall....
但BB知我唔舒服,唔準我周圍去.....
><.........我撐到WO.....


BB 2:15pm左右入到市中心....
陪我搵診所.....
登記左.....要3點幾先睇得....
我地去左大母指食米粉.....
其實.....但唔係好難食...不過bb就覺得好難好.....


BB陪埋我入去見醫生...好搞笑....個醫生好多時都望住bb講野....
但有病個個係我BOR......
醫生都係話流感啦....我問佢係咪H1N1....
佢只係話 : 係咪都一樣咁醫....
咁好咯.....食左D藥睇下點先.....


然後BB就送我回家.....
我食完藥就係咁訓.....
好耐冇試過咁.....


BB Daddy今晚食左d月餅....
讚我整得好味....仲話娶得過((呢句好重要^^))
好開心.......


好想快d好返.......

沒有留言:

張貼留言