2009年9月3日 星期四

我的冰皮月餅



答應左整冰皮月餅比我bb食....
今日補完習就去荃灣買返個模.....
好開心....個度個女人認得我....問我整成點.....
我話 : 個模買返去就崩ge...我整唔到...今日又黎買過個....
然後~~個女人叫我攞返去換.....yeah!!可以換!!
返到屋企即刻整.....好開心好開心.....
一諗起係整比BB食我就好興奮....好落力.....
整到成手都係粉....都唔記得返黎SMS BB.....
好驚比BB話......不過...BB冇話我^V^
整好左...見到完成品都似樣.....哈...好開心....
期待比bb食....不過bb話星期五先見.....
咁唔緊要啦....我仲可以聽晚整多d....
俾你拿返去比家人試下.....
下次有機會.....好想同bb一齊整

沒有留言:

張貼留言