2009年9月24日 星期四

忙到震星期三



我ge早餐...似唔似狗糧呀BB?
HEE~~我覺得好似狗糧.....不過都OK好味....

今日上堂時成日都諗起BB.....
好掛住你....好想快D到星期五見到你.....
今日走左人生的第一堂.....係Lecture.....
咁我可以多左3個中出黎....啦啦聲返hall同BB msn....
哈哈!!!!!
不過到左12:30pm我又要去同人傾project.....
傾到Lunch都冇時間食...只可去買左份三文治上堂食......
好彩教英文個女人唔介意我食野......


上到夜晚830.....好肚餓...於是就想同bb食牛陣同紅墈漢堡.....
^^hee.....BB應承左9個月個日(星期五)食牛陣
星期六我地就出紅墈食漢堡.....你真係好,,,錫哂你!!!!!
BB今晚放左工去左睇Hoteal d野....不過太夜....問唔到價....
辛苦哂bb!!!


今晚返到hall得我一個......Tie又唔返黎訓.....
諗起聽日就返屋企....我個心又會好過d.....哈哈!!

沒有留言:

張貼留言