2009年10月2日 星期五

09國慶日+30號BBQ夜激嬲BB



尋晚返屋企時經過上水,買左BB中意食GE糯米茲......
一見到我就即買.....因為你中意食.....
今朝你陪我返Hall....^^比你食.....
由於今日假期....冇咩人......
^^返hall拿返份功課.....
BB今日想同我試下個Canteen有幾咁難食....

但佢衰到假期唔開.....冇得試......
BB冇 "口福"



大約2點幾我地出返旺角.....
我問bb點解搭BUS唔搭KCR.....應該會快D
你話因為要帶我搭唔同交通工具....
咁第時我就會識點出去....唔一定靠KCR......
^^你對我真係好.....Hee.....冇左你都唔知點算.....
出到MK我地去花園餐廳食tea----但這是我們的lunch.....




呢排我又愛上飲檸茶/檸水
一黎野飲.....BB都會好主動幫我 "督" 檸檬......
今次都唔例外......
我即刻影底左.....因為....呢個愛的表現.....
我要放係Blog....一世都記住.....
多謝你....BB



我食三文治.......
好好味.......



食完野....我地行左入兆萬睇玩具.....
今日係bb表哥生日....耍買禮物比佢....所以睇玩具~
最後BB買左超合金的黃金戰士.....
我覺得好得意呀......
買完野...5點幾我地就搭mtr走....
返左荃灣....BB送左我上67M....
就去食飯.......

______________________________________________

9月30日 星期三

今晚我有個Farewell要去.....

定左係富泰bbq....咁我就唔駛咁趕.....

早走半堂...7:00pm都ok......

點知落雨.....地點有變....改左去小欖.....真係激死人...

今日Lunch我仲要食飯食到all......

搞到唔係好想去....不過有fd走....唔去又唔係咁好.....

最後返左home食左d粥先去.....

我出門口同去到都唔記得sms BB....

因為我太趕....搭的士去....

對唔住....結果要BB打黎....

搞到BB擔心我.....對唔住....一定一定冇下次

我錫返你!!!!



睇下.....今晚我食左一鋪 雞WOO
我已經覺得好叻ga啦....因為我唔係好識打牌的.....



12:30左右我已經返到屋企......
都係坐左2hrs左右~~
返到屋企....
同bb傾左30mins電話...又比BB話....
話我傾到咁夜....又唔沖涼.....
咁.....我真係好多野想同你講.....
可能....太煩....對唔住....
沖完涼返房又未訓得著.....

所以睇返之前我手寫d日記.....
hee....睇返我地仲係fd個時....岩岩開始時....
好sweet!!


沒有留言:

張貼留言