2009年10月30日 星期五

台証+荃灣晚飯

今日我冇補習.....因為為左令BB安心.....去金鐘搞台証先....
搞完就過KH搵BB.....因為隻BB過完澳門見客返黎都係3點幾....
所以返左屋企......
嘻嘻~~見到你啦!!!!
行左陣愉景新城...因為我想睇焗爐.......
之後我地就食飯......
係愉景FOOD Court食....
我支野好難飲.....bb同我交換左.....
hee.....我飲豆漿......

食飯前......影張合照先......
好肥好肥.....好迫好迫.....我要迫入鏡!


BB同我講「同事追Yon事件」
Yon話唔會同佢bf講.....因為佢bf都唔會好mind呢d野
都係ga.....唔係個個都好似我BB咁好...
會好緊張我.....
我都幾中意你緊張我......

之後我地去行荃灣廣場.....
食M記雪糕.....
排隊買野食時.....你用腳 "CAKE" 我....
搞到好似跳舞咁...我訓低左你接住我....攬住我條腰....
我叫你再黎多次....你又肯WO......哈哈!!!!!
我地太目中無人



之後去左呢度影下相.......
今晚呢2個主角都好靚......



近D睇下個女主角.....
WOW......好肥的嘉儀......不過BB話好得意....
真係好肥.......應該係揸機人的問題!




Yeah!!




BB好專心玩緊呢個Ball ball



我地好耐冇咁影相啦.....
下次要影多d先得呀!!

影完行返出千色店個邊.....
撞到你表姐....同大眼BB.....
佢好得意呀!!!估唔到撞到佢.....
好開心....
不過我好緊張.....話哂第一次見嘛.....
第一印象好重要的.......


今晚.....獨自回家.....
上左巴士我係度諗.....
好似好耐都冇送過我返屋企....
証明你真係好忙.....

沒有留言:

張貼留言