2009年10月2日 星期五

陪bb放工睇醫生



今日我放假....好興奮....因為聽日就係中秋....
係我們第一個中秋.....
最中意...係同你過節......
今日我補習....補到6:30pm.....
補習之前...幫bb去左葵芳睇下d黃金戰士賣幾錢....
但冇開.....poor~~-_-
真係唔高興......


唔緊要....我地聽日下午可以出去其他地方睇下....
我買左2個楊桃燈籠比青衣個2個小朋友.....
個老闆仲好勁咁問我係咪教書...教小學定幼稚園.....
好搞笑.....仲送多一個燈籠比我.....buy 2 get 1 free.....


補完....出左葵興MTR會合我BB.....
陪佢睇醫生~~
BB D皮膚最近又麻麻.....
你要乖乖地....唔好食辣野....唔好哂....知冇?


Around 8:00pm BB送左我去光輝圍上車.....
回家.....
快d快d到聽日啦.....^^

沒有留言:

張貼留言