2009年10月4日 星期日

我們第一個中秋

默默愛你之09中秋 Part 1






今朝11:00am約左係 奧運站等.....
我地睇D-9 11:25am.......
我呢d屯門人又遲左5mins到.....BB想話我....
但比我秘密武器軟化左....hee....
咁BB而家知道我之前講的秘密武器係咩未?
睇完戲....我地出左深水步睇玩具......
我買左D貼紙比D豆靚做禮物....
行哂都見唔到有黃金戰士賣....
我地食完個面就出旺角睇下....
但.....我唔係好舒服....但又唔想掃你興....
所以繼續行....冇同你講....你以為我好累.....
其實我胃痛...同埋手腳軟軟咁...所以...冇咩點出聲
我發覺....原來.....我唔出聲....bb都冇咩講
我們好靜.....
BB終於買左一set超合金....我都好想睇下實物係點.....
下次去你公司玩先.....^^
買完你送我上67x....你就回家....
食完飯做埋節....今晚再出







默默愛你之09中秋 Part 2






今晚我地入愉景灣.....我地都係第一次入.....
入到去9:30pm.....原來呢度好大的....
Hee....BB今日下午件衫仲好白....但一到夜晚出黎就黃左好多....
最後發覺...原來BB著左佢爸爸件Tee.....
哈哈!!好似....似到我都唔覺......
BB同我講....原來情人節想同我黎呢度食....

但好多都full左....所以去左赤柱.....



睇下....我最愛的浮誇老老.......



仲有....
我地整的....愛巢.....




BB今晚準備左一個好好的節目~~
就係.....
09我們的中秋老套環節之一齊食冰皮

BB勁叻仔自製冷袋冰住d冰皮......


YoYO!!!!我見到好興奮!!
係Kitty......好開心.....
今晚個月亮好圓好靚.......



我地食完....好靜坐係度.....
冇咩講.....我好靜....你都好靜....
我地過左一個好寧靜的中秋.....
我覺得....你有d古怪....你又話....我有d古怪.....
今晚大家都怪怪?
我怪怪.....可能因為....今晚我唔想太多野講.....
我想靜靜地....或者我開始覺得自己煩....覺得自己talk too much.....
靜靜地....諗下我同你一齊ge經歷....
竟然...又會發覺....自己真係好細佬仔脾氣.....
有時又唔控制情緒...任由佢發出黎....
致命傷....應該係諗得太多.....
所以....諗諗下....我好無聊係地上畫左個Sorry出黎.....
不過....BB冇太大反應.....
我知....你應該覺得我今日怪怪.....不過你冇氹我....冇問我咩事.....
其實....我冇咩事^^
日後.....我會做得更好的.....信我......



BB好搞笑地....用腳趾畫左呢個野出黎
叫我估係咩.....我話係人....
你竟然話「睇我幾有藝術天份....用腳趾都畫到畫」
^^你笑死我.......




雖然我地無咩講野....

但我地玩下 "立足".....
之後BB話留D野係度....出年黎挖
很浪漫的事.....
我地決定用紙筆寫d野....放係 "立足"盒度
BB係咁挖.....
想挖深d......

放左紙條入盒....封印儀式.....
我覺得好好笑......
到最後....
埋葬儀式~~

禮成......
打返個密碼先.....
BV11-L7-65/83
多謝你會同我一齊做呢D浪漫野.....
我好愛好愛你.....
有幾愛?
我諗....愛到.....已經將你變成氧氣....
沒了你....大概我會缺氧.....^^
我信.....我地會一世....
因為
「我相信愛 我信異想才有日會天開」
我愛你.......BB
回家途中.....bb話
「聽日駛唔駛教畫」
「要呀」
「咁慘ge....中秋節立日都要返」
「haa.......立日.....」
「咁就好啦....你笑返」
多謝你....BB

沒有留言:

張貼留言