2009年10月26日 星期一

重做Yoga!

今日我訓到10點先起身....滿足!
BB 8:53am 就SMS我話去掃墓.....WOW真早

我起左身...食左個包包就出門口去做Yoga....
上1:00pm.....嘩.....一著起套yoga衫...
就已經知今日我會做得幾辛苦!
結果真係....好辛苦! 因為好多脂肪....令我完成唔到套動作-0-
我以後唔食咁多肥野.....
我要keep fit!


做完...好累...中下中下去左葵芳....
因為我好掛住BB.....我想見你....
不過....我3點幾打比你....你都冇聽....
你應該好累....訓緊....所以我都係返去啦.....^^


今晚好開心....
知道你媽媽提起我....問起我D野...
不過BB冇講詳情.....
不過...真係好開心....
我係會中意融入對方家庭GE人......

沒有留言:

張貼留言