2009年10月14日 星期三

12﹣10﹣09 polyu netbook之夜



今日補完習6:00左右就出PolyU....
BB係poly等我....我要攞我的生日禮物---Netbook
咁岩今日補習時聽到收音機講 伴侶的薪金.....
咁我就同bb傾呢個問題......

BB話 :我未升職6500...而家升左8500...唉......
好堅持自己搵8500的男人....搞笑......
我應該係貧窮線生存中的女人....
幸好有你呢個8500的男人......


攞電腦時....我們遇著IT獨男.....
真係笑爆咀.....
講D唔講D....一句野分開幾十段黎講....
BB話.....呢D先係正宗IT男.....夠獨!
同樣IT出身的BB......話自己不是IT男....好憎人咁叫佢.....
其實.....我一開始都有諗你係唔係IT背囊獨男......哈哈!!
(BB: 如果係咁點?
ky: 都係咁愛你)


我地行左落尖東食飯....
BB好想食車仔面....可惜冇咩呢類型的鋪頭.....
我地最後去左 "茶軒"食....好好笑.....
我地一面食一面話貴貴貴......

然後又行返我地拍拖時的海旁.....
再搭260X返屯門....
今晚我返屋企訓......
係車上面同BB傾我15號返大陸去參加Ann"s wedding
傾傾下....由於好多野都未firm....又話冇人接我....
所以BB好擔心....傾到返我屋企門口....
BB擔心過度連Goodbye Kiss都避開我....OMG!!
你傷了我的心.....點解要避?
唔開心.....不過你即時氹返我......
我會firm好D野....唔好擔心!

沒有留言:

張貼留言