2009年10月7日 星期三

青衣板前夜



今晚我補完習6:45PM....約左BB去青衣城.....
由於我話想食壽司....BB叫我去板前....
我早到....拿位先....等BB黎.....大約20mins後bb先到....
我已經叫左少少野食.....


見到你個樣好累....心痛.....
係咪好多野做....好忙? 定係同我一齊好累?
BB今晚拿左台灣D酒店資料我睇.....
好開心.....^^

我地食到8:00PM就埋單.....點知埋到8:30PM都未埋到.....
本黎諗住去旅行社睇下.....點知....埋得黎都關左門....
咁我地就係青衣城行下....
BB仲買左雪糕新地我食.....haa....太開心.....
今晚我話唔駛你送....我自己返hall就得
10:00pm我地就走......你陪我去到荔景....
我自己搭返hall.........


11:00pm返到....但Tie仍沒回來.....
我就上左comment area print左呢張教師薪金表出黎....
我訂左係台前面啦.....仲high light左個19850......
我會努力ga啦!!!!
BB今晚再次叫我快d沖涼快d訓.......
但......我都係仲有功課要做......
同埋.....冇位沖涼.....好爆.....
又要等....真係好憎同人share沖涼房呢樣野!
結果今晚又係2:00am訓.....

沒有留言:

張貼留言