2009年10月26日 星期一

十個月快樂!!!



十個月快樂!!!!!!!
轉眼間已十個月.....好記得去年呢個時候.....
今日教畫班.....教HALLOWEEN.....
上面係我畫ge Sample......


教完畫.....約左BB返Hall再plan台灣之旅的......
尋晚令到BB唔高興......所以今日見到呢D蛋蛋....
就買左.....諗住同你一齊回憶下9個月前我地一齊食GE情況
點知......樣就OK.....食落咸到冇朋友!!




返到Hall.....叮左d飯食.....
然後我著左BB對鞋.....
哈哈!!!!你記唔記得係咩意思呀BB?
10個月前我送過比你ga......
諗下啦....
.........
.....
...
.
唔知?.........

就係個3個cake 最後一個.....
一個雪人坐係對鞋入面.....
喻意你以後都會載住我行.......^^
呢張相異曲同工之效呀

5點幾時.....
我又煮左d水餃你食.....
so大爺.....^^要你睇左咁多台灣資料....辛苦哂~



大約7:30我地就起程出大埔食飯.....
最後決定去Shakey食.....
叫左個 2人SET......
好多......
我好中意個湯同蒜蓉包......

仲有意粉同Tirimisu.......
都幾好味......

不過一上餐飲.....
好似上左色ge水一樣.....
冇味的.......
呢杯野破壞哂.......




今日好開心.....你變左「鐵人」.....
不過今日大家都「擔完泥」一樣咁累....
所以我同你返葵興...你送我上車......
我愛你呀.....BB!!!!!!

沒有留言:

張貼留言