2009年10月6日 星期二

忙忙忙......

今日又要返學.....
一早係屯門出去.....唔夠訓....><

烏下烏下.....去到上水火車站時....
遙遠見到好似katt的女仔....
望望下覺得應該係佢.....諗住打個招呼....
點知佢唔見左><
Katt返工....著得靚靚.....
有一刻...我都好想唔再讀....出黎做野....
又可以著得靚靚....又可以有d錢用下.....
不過.....
好快我又同自己講....
比多3年半時間自己.....3年半後做足一世.....唔好急.....
係....有時見到d fd出黎做野....我又會想放棄.....好傻仔.....
不過都係諗下....現實中我知道我要讀落去......


哈哈!!!我係懶豬.....又走左Lecture返hall同bb MSN.....
不過BB應該都好忙.....應得2句.....
然後我又去上堂.....
今晚....9:30pm先返到hall.....因為要補習.....
真係好累......


返黎又要做功課.....
BB就叫我早d訓....但我未做好d野......
Bb今晚話會22~26號去台灣.....
好開心....定左日子....即係實行性又大左......
不過我話Xmas去會貴....
但BB話.....係hk都要用錢....咁就去台灣過埋一週年.....
我只需儲3k落我地的旅行基金的ok.....
你對我實在太好....個3K....應該只係夠比機票.....
我愛我的BB

沒有留言:

張貼留言