2009年10月14日 星期三

大埔晚飯...



今晚約左BB見.....因為打後幾日都見唔到.....
但今日BB係要上大陸做野.....
我今日全日冇堂....係朝早傾Project同下午聽talk.....
本黎個 「教師前景就業講座」聽到7:00pm....
之後我仲有個project要傾的.....
但BB話今日會見....我就尋日推左同學仔今晚傾project....
而個talk我就聽到6:15pm走....因為BB話7:15pm係葵興等.....
我地會落荃灣食飯.....
點知我上左School bus.....BB先話而家仲係大陸.....不如改去大埔食....
咁是旦.....我等一陣你....你話你係落馬州過黎....好快.....
我等等等.....等左足足45mins......
我係有d燥...不過都叫自己cool dwon....唔好嬲....
因為你都係做野.....我應該體諒.....
我就係度諗我地開心d野.....



7:45pm BB終於到了......
BB好叻咁問我 : 你唔開心呀?
我: 冇呀....點解咁講? (扮緊野)

BB:你平時見到我會跑過黎ga嘛....今晚都冇.....
hee......你開始好了解我d行為.....哈哈!!!
然後你用左你ge必殺技....哈哈! 冇嬲啦....原諒你.....


然後我地係新達廣場行下睇下食咩.....
我係咁同你Share我d野....(又吱吱喳喳)
我問你想唔想聽我Talk今日講d野....
你話想....所有我ge野都想....
咁我就Share啦.....照目前睇....應該出黎做野會有2萬左右.....
到40歲應該可以有4萬人工....
不過你話4年後再算.....可能到時咩都變哂
而家書都未讀完....咁快講呢d.....

真係打沉左我.....我都幾灰.....
因為讀咁多年都係為出黎做個人工....而個人工又定左ge....
變都唔變得幾多.....而且多數加.....
但.......感覺上你潑我冷水.....真係眼濕濕.......


不過......我又好快無野....
我可以為好小野唔開心......但又可以為好小野就開心返....
好似今晚....我地食大家樂.....
見你買左紅豆冷返黎比我....我又好開心....哈哈!!!!!
第一個感覺就係.....點解你會知我中意ge?





食完BB就送我返Hall......
又黎一個 「Hall門口事變」
你想錫錫我.....但hall門口咁岩有人出黎....
我避開左.....你就發我悔氣走左去.....
hall門口黎ga嘛.....點可以咁瘋狂呢....BB?
同你講返我避開的原因......你明白左就冇野.....
有時....你脾氣都幾大.....幸好....你講道理.......
今晚.....真係覺得幾累......
我唔係太開心.....

沒有留言:

張貼留言