2009年10月27日 星期二

想念你的一天

今日.....苦苦爭扎起左身返學.....
但眼訓到傻.....尋晚又訓得吾好....成晚扎醒
搭火車時....我企係度都照訓.....真係勁想走堂!!!


上到11點幾就返hall......wow....即訓......
點知......我feel到有股力拉我、推我同搖我.....
仲叫吾到.....動吾到......
吾知係咪比鬼扎.....><
訓完仲累過冇訓


之後上下網.....同BB MSN.....
今日我不用出去補習....本黎book左3:30 yoga....
不過bb話今晚太累吾見.....我又好累.....所以費事專情出去
我好掛住BB......好想見你....
有諗過不如訓醒去接你放工
不過......BB講過頭痛.......
甘.....你都係返屋企休息啦......
我成日都好hea......坐係度發呆.....呆到甘上下累就訓下......



BB
我係呢個深山中寄予你無限的思念.....
我好掛住你.....
你感覺到嗎?

沒有留言:

張貼留言