2009年10月21日 星期三

澳門工作的BB



今日BB去左澳門做野.....
好早就返左黎....大約3點幾已經到HK....
BB話D同事都唔返公司....
咁佢都早D返屋企睇醫生.....
我都覺得你返去休息下好....
因為你黎緊都好多野做....


我夜晚出Trip去左TST參觀印度教......
影左相你睇呀.....BB....你睇第一張....2個女人係度整緊印度D薄餅
我諗起我地去東涌食個印度餐......
睇完就要同人地朝拜....用跳舞+唱歌的形式.....好得意....

仲有聽佢地GE教義.....
呢個教好得意....佢地認為神係自己的子女....而人係母親....
我地會付出所有愛去愛神........


今晚我個晚餐.....
係印度素食......我覺得幾好味....但D同學就話食到想嘔....
我唔覺得有咁難食BOR.....
食完仲可以做下簡單ge Yoga....幾好幾好.....
我幾中意呢度.......

沒有留言:

張貼留言