2009年10月4日 星期日

Hea Hea星期日

一連見左BB好多日......
今日我地大家都各自係屋企休息.......
今朝一早我去左教畫.....
教完就返左屋企....
hea hea hea........


成個下午都係同BB MSN傾下去旅行D野.....
BB話佢屋企冇人.....
爸爸媽媽去左Book機票返印尼......
^^hee.....
今日d天氣好好...涼涼地...好舒服......
我同bb都好中意呢個天氣.....
BB話我地12月可以去台灣......
太開心.....
睇資料都覺得高興.........


明天又要返工返學.....
我地要比心機.....

沒有留言:

張貼留言