2009年10月18日 星期日

睇 "男人"





今日去左睇 "男人"......即係偽能叛變.......
只因低能的我上次講唔出個戲名....話poster有個男人ga.....
所以就變左 "男人"

冇見我BB好耐......十個掛住!!!今日終於可以見^^

下午去左旺角嘉禾睇.....都ok呀......

睇完我地係旺角行左陣......

我地睇下有咩好食.......我唔係好餓.....不過見到D蒸盅頭飯好想食....

最後我地去左食炸醬面同老肉飯.....^^

BB很健康的....每次都會叫多碟菜.....今次都唔例外......

食完飯.....冇咩做....我又要返Hall攞污糟衫回家洗....

所以BB陪我返去.....

今次係開學以黎....BB第一次上我Hall......^^

沒有留言:

張貼留言