2009年10月19日 星期一

累爆了的一天

吾知點解...個Blog早2日有D問題....所以之前D仲未打好.....
今日好累.....上830不停中眼訓
打左N個追魂call比老老都冇聽.....
事後仲話聽吾到....比十個勁你.....


今日又走lecture.....返hall同bb msn
不過BB冇咩時間理我.....
我只好訓下覺......好眼訓.....
訓醒就叮今日係屋企帶返黎個飯盒....
我儲緊錢.....
生活貧困.....


然後上到530就出青衣補習.....
今晚補完....係距地度痴完餐都8點幾9點.....
兜左陣葵芳....9:15走....點知都難逃厄運。
過左校巴尾班車....係細雨下....我傻豬豬地等左10分鐘先發覺......
然後....我呢個可憐的傻仔只好返大埔墟搭巴士.....
點知KCR搭錯方向.....
加上BB語氣惡劣....更覺自己冇用.....
都係快D收線......自信心掃地中.......
9:15起程....結果搞到11點先返到......
累死了嘉儀

沒有留言:

張貼留言