2009年10月25日 星期日

台灣之旅Planning Day@Hall

今日出左葵興圖書館....諗住同BB去借D台灣書返Hall睇.....
我地2個一齊申請ID Card做借書証....
hee....仲見到你姐姐的背影......


諗住hall有電腦...可以睇埋書....搵埋資料...plan下野
不過我唔記得問亞tie係唔係度.....
我地2點9返到hall......
但係.....tie係度.....所以我地都係唔入去住....
始終唔係咁好....
我地去左canteen hea.....
同BB 第一次食IEd 的canteen.....




BB唔開心呀.....因為我實在太差.....
冇肯定Hall有冇人.....搞到而家要係canteen hea
對唔住......





Tie 5點走左....
我地可以上去.....
BB好努力!!! 我地都係咁Plan.....
飯都冇出去食.....

我8:00去Canteen買.....點知....關左門...
只好係7仔買d叮飯......





我地好似做功課咁呀...hee
好勁好勁....
BB好專心呀.....



YEAH@@@終於初步Plan左住邊....
不過臨走就.....有不愉快事件~~
「EX事件」同「亂up事件」
對唔住......
係我令你咁......
呢件事.....我地都一齊忘記啦.....
我知你係亂up後.....就冇放係心....
不過初初聽到....我真係怯左怯.....
係呢件事......
都証明左一樣事....
就係.....^^我地都知對方心諗咩......
呵呵!!!好野!!

沒有留言:

張貼留言