2009年10月9日 星期五

4人飯局



今日BB去澳門見客.....
最唔中意你唔係HK.....遲下仲話可能要去Tai Wan出trip (傷心)
我補完習...7:20pm出MK會合BB......
今晚BOOK左7:30pm Pancake colour食.....
.
.
一見到BB.....就覺得你應該好累....你個樣好 "朝碎"
又一次心痛......
每一次見你都心痛......
我諗你應該需要好好休息~~
等我十幾號個星期放你一星期假好冇? ^^
不過你應該會更累.....
因為要掛住我....哈哈...係咪?
.
.
BB見到我就話肚痛.....
因為掛住我要「牽腸掛肚」
咁我寧願你唔好咁掛我....我唔想你肚痛......
.
.
上左pancake colour食.....環境幾好......野食都唔錯......
食完仲有得玩game.....
比BB見到我玩GAME時個白痴樣....你會唔會唔愛我GA?
我係咁低能....所以好少同唔熟的人玩Game......
今晚Ryan成為人民公敵....
.
.
大約到10:30PM就散.....
都係自行回家....
呢排我都好累....一上車好似昏迷左咁....
唉.....所以睇唔到bb 個SMS....
落左車都未清醒得哂.....
返到屋企.....打比BB....點知打唔到....
以為BB轉緊Card.....點知沖完涼都打唔到.....
狂打.....都係飛留言.....我好驚......
驚到喊.....((呢排成日喊....真傻仔....不過都係擔心的眼淚))
上msn睇下你係唔係度先.....oh!!!thanks god! 你係度......
我都唔知做咩我會咁......
但.....我經過呢次....我就覺得.....我真係好緊張好緊張你....
因為少少野.....我就好次癲左咁......

沒有留言:

張貼留言