2009年10月15日 星期四

火滾的一天

Babe 今日番左大陸, 今日一朝早就打左好大好大好大篇既sms 俾我, share 妳既諗法.... 好開心妳咁做, 睇得出妳好緊張我.....其實我都好緊張妳, 都知妳乜都放我係第一~~~ 放心, 只係我都係一個亂諗野既人 (同妳一樣, 我地真係好夾, haha) 大家講完就舒服 d!! 以後大家有乜野亂諗都要講出黎, OK???

Babe 今日係大陸, 有 d 擔心, 妳係一個唔獨立既人, 不過妳應該會全程都同 Ann 小姐一齊, 應該可放心~~

今日做野真係好唔開心, 因為有以下既事件:

1.) 老屈事變
2.) 9up 大會議
3.) K 歌事件簿

另外仲有 3 樣野想講:
a.) 世伯伯母茶聚
b.) 女人真狠
c.) Acer 新電話

因為太多野, 所以唔打係度, 好想同妳講, 妳返黎先再講~~~

妳自己係上面小心 d 啦~~~Miss You Very Very Very Much!!!!!

(P.S. 岩岩睇緊TVB, 好撚憎吹建邦....)

沒有留言:

張貼留言