2009年10月21日 星期三

車仔面



今日11點幾上完堂.....返hall覺覺豬......
好累~~~訓訓下....突然見到窗有條咁ge野....
我真係嚇到彈左起身......即刻帶眼鏡望真d.....
好大條虫......好得人驚.....完全唔知做咩.......
(BB話呢D叫抽氣喉)
我又係度亂諗野....抽污糟野....有鬼>0<


到左點幾....我出左葵芳買Con.....好抵....
我轉左2 week.....3個月都係$240.....
最中意買到d咁平ge野....
我會好興奮!^^


今晚補青衣補到7:00pm.....
BB話落荃灣食.....

講左好多日想食車仔面....
我地今晚去食.....
間野BB話係佢預科時成日幫襯的....
好好味咁話.....
車仔面葵芳我都有好介紹BOR^^


BB勁多粗口.....我就跟住佢講.....
BB有句好經典....亦係我最中意GE
「以為自己好撚勁/醒」
哈哈!!!好好笑.....都好好用....咩情況都用到.....
呢個咁多粗口GE男人....竟然同我講
「L.K.Y. 你唔好咁撚多粗口」



今晚行過福來邨個度新開間 "貢茶"
買左一杯黎飲......
雖然我係幾飽.....不過BB知我想飲.....都照買比我....
Yeah^^.......有人好錫我BOR~~
呢間野幾好飲


BB黎緊會好忙.....MUN.....諗起都唔開心......

沒有留言:

張貼留言